Referat af generalforsamling

19. marts 2024

2023/2024

TILSTEDE:   30 stemmeberettiget medlemmer (inkl. bestyrelsen)

TAK til dem som kom !!

Pkt. 1               Valg af dirigent: Brian Andersen

                          Som erklærede generalforsamlingen for lovlig.

Pkt. 2               Formandens (bestyrelsens) beretning: Dorte M.  – Godkendt

På sidste generalforsamling blev der som bekendt ikke valgt nogen formand, da ingen ønskede at stille op.
Bestyrelsen konstituerede sig så med Dorte som formand. Dorte gennemgik det år vi har været igennem. Og med både ny formand, næstformand og kasserer var der et stort arbejde i at sætte sig ind i hvordan klubben/bestyrelsen fungerede.

Dorte takkede de øvrige bestyrelsesmedlemmer for et godt samarbejde.
Vi har gennemført nogle nye tiltag – herunder bl.a. vores opslagstavle, som hænger i hallen. Vi har lavet et årshjul, som hjælper os igennem alle de opgaver/arrangementer som er i løbet af året.
Vi har fået nye spilletrøjer .. efter et kæmpe arbejde af Mogens.
Vi har jo mange hold tilmeldt turneringer .. mere om det i spillerudvalgets beretning.
Og så har vi fået nogle flere ungdomsspillere – her har vi dog en udfordring i forhold til at få nogen til hjælpe med at træne dem.>
Vi er i alt 54 medlemmer – og 3 ungomsspillere – heraf har 41 spillere pt. licens.
Derudover har vi 3 ”passive” medlemmer som bestyrelsen har kæmpet lidt med at finde ud af, hvordan det fungerer.

Der er lavet tiltag ved Michael G. med ekstra træning hver anden torsdag med en prof.  træner Kim Larsen – meget udbytterigt og godt initiativ af Michael.

Pkt. 3               Udvalgenes beretning – Godkendt.

  1. Spillerudvalg: Brian Andersen

Vi har som nævnte 41 licensspillere – fordelt på 3 herrehold, 1 damehold og 3 mix hold.  Holdene ligger placeret som følger:

Holdene ligger pt. rigtig godt placeret:
Herre 1 – ligger pt. nr. 2 i rækken
Herre 2 – ligger pt. nr. 1 i rækken

Herre 3 – ligger pt. nr. 2 i rækken
Damerne ligger nr. 5  
Mix 2  ligger nr. 1 og Mix 3 ligger lige efter i samme række nr. 2

Mix 1 ”halter lidt efter”

Da Brian af private årsager stopper ..  skal der lyde en stor tak til ham for indsatsen.
Mikkel sluttede med at rose det arrangement med smørrebrød som blev holdt på en dag, hvor flere hold spillede kampe i hallen

  • Trænerudvalg: Bjarne
    Ikke så meget at berette.
    Bjarne opfordrede til at deltage i træningen med Kim.
  • Klubmesterskab:
    Klubmester resultatet: Flg. løb med trofæet i år:
    Damer:      Lina

Herrer:      Kenneth

Handicap:  Leif

Pokalerne er støvet af og har fået nye indgraveringer.

  • Tøjudvalg:
    De nye trøjer har kostet et kæmpe arbejde fra Mogens side – men vi er heldigvis i hus med nye sponsorer – så husk at støtte dem, som støtter os.
    Der er også mulighed for at købe træningsjakker hos Mogens.
  • Medieudvalg:

Ikke så meget at berette !

  • Aktivitetsudvalg:

Ikke så meget at berette.

  • Festudvalg: Michael G.

Klubmesterskabet blev afsluttet med en skøn fest. Og vi har haft en hyggelig juleturnering.
Og der er flere tiltag på vej.

Pkt. 4               Regnskabet fremlægges: Ruth – Godkendt.

Regnskabet blev gennemgået og der blev besvaret nogle spørgsmål fra forsamlingen.
Herefter blev det vedtaget.

Pkt. 5               Indkomne forslag:

Bestyrelsen havde fremlagt forslag til en del vedtægtsændringer, som blev gennemgået og diskuteret.
Disse blev efterflg. vedtaget.

Der var ligeledes indkommet 2 forslag omkring ”passiv kontingent”. De blev gennemgået i pk. 6.

Pkt. 6               Fastlæggelse af kontingent.

Bestyrelsen havde et forslag om at ”passive medlemmer, uden banereservation” (men med mulighed for at købe licens)  skulle betale 100 kr pr. måned og Tommy havde et forslag på at der skulle betales 25 kr. pr. måned.
Dette gav en meget ophedet debat blandt klubbens medlemmer. Denne blev afsluttet med en afstemning, hvor flertallet besluttede at prisen fremadrettet skulle være 25 kr. pr. måned.

Pkt. 7               Valg efter lovene (§11) Valg til bestyrelse og Udvalg.
                         

I lige år vælges:

                                                                                                                                                            Valgt for:

                          Næstformand                                                  Camilla Lauridsen      2 år  

                          Sekretær                                                            Ayoe Hansen                          2 år

Kasserer                                                             Ruth Pedersen                          2 år

Bestyrelsesmedlem 1                                    Mogens Lejre                          2 år

Suppleant 1                                                       Mikkel Nilsson                          2 år

I ulige år vælges:

                                                                                                                                  Valgt for:

Formand                                                            Dorte Malmgren     1 år   (I 2024) pga                                                                                                                                                    konstitueret 2023
                          Bestyrelsesmedlem 1                                    Leon Schønberg     1 år   (I 2024) pga

konstitueret 2023

Seniorleder                                                       ???                                             1 år

(Brian har trukket sig)

Kim Dahms har meldt sig som ekstra best.medlem – så må vi konstituere                                                                                                                            

seniorleder i bestyrelsen.

Ungdomsleder     ???

Suppleant                                                          Henrik Logis                            1 år

Bilagskontrollant………….                             Leif Sund

Bilagskontrollantsuppleant                        Michael Garsdal

Pkt. 8               Eventuelt:

Ruth nævnte damesamlingen, som afholdes i vores hal den 25. maj 2024 – opslag kan ses på opslagstavlen.

Derefter takkede Dorte for fremmødet; og konstaterede at generalforsamlingen er afsluttet.

Bestyrelsens godkendelse af referatet:                           Dato:  ……………………………

………………………………….                                                           ………………………………….

Dorte(formand)                                                                         Camilla (næstformand)

………………………………….                                                           ………………………………….

Ruth Pedersen (kasserer)                                                        Brian Andersen (Seniorleder)

………………………………….                                                           ………………………………….

Mogens Lejre (Best.medl. 1)                                                  ?????? (Best.medl. 2)

………………………………….                                                          

Ayoe Hansen (sekretær)                                                         

                       25. marts 2024/Ayoe H.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *